EBOOK The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007) - Aleksandra  Kulawik

EBOOK The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)

4.00 Oceń książkę!

Autor: Aleksandra Kulawik

Wydawnictwo: Wydawnictwo e-bookowo
ISBN: 9788361184690
EAN: D5F0C537EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 80
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
22.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before - C o c a - C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007. "The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)" is divided into three chapters. Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy, ma wpływ na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a - C o l a. Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007. "Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)" składa się z trzech części.

Książka "EBOOK The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007)"
Aleksandra Kulawik