EBOOK Strategie marketingowe -

EBOOK Strategie marketingowe

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821406
EAN: 927C0D27EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 279
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.13
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W niniejszym podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Książka "EBOOK Strategie marketingowe"