EBOOK Słownik terminologii medialnej - Walery Pisarek

EBOOK Słownik terminologii medialnej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Walery Pisarek

Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324211517
EAN: CBF500C3EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 254
Data wydania: 2006
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
25.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi ( i nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich. Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy - oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem i video), Internetu, reklamy, public relations, prawa i ekonomiki mediów oraz języka mediów. Autorami tekstów poszczególnych haseł problemowych i definicyjnych są głównie pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Merytorycznie prace redakcyjne (częściowo też autorskie) wykonane zostały przez zespół redakcyjny w składzie: dr Zbigniew Bauer, dr Edward Chudziński, dr hab. Kazimierz Wolny - Zmorzyński pod przewodnictwem prof. Walerego Pisarka.

Książka "EBOOK Słownik terminologii medialnej"
Walery Pisarek