EBOOK Reklamacje. Felietony o reklamie - Maciej Ślużyński

EBOOK Reklamacje. Felietony o reklamie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Maciej Ślużyński

Wydawnictwo: RW2010
ISBN: 9788363598266
EAN: 1E473D69EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: ...
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
8.63
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu ostatnich lat weszli nowi producenci, tak potrzebnych artykułów jak papier toaletowy czy maść na hemoroidy, to strategie reklamy tychże produktów niestety nie uległy znaczącej zmianie... Co z żalem zaświadczamy. Od Autora: Skończyłem filologię polską na UAM-ie i potem przez piętnaście lat pracowałem w kilku agencjach reklamowych jako copywriter. Parę lat temu zacząłem także pisać o językowych aspektach reklam. Czasami na poważnie (i tak powstał podręcznik pisania tekstów reklamowych), czasami w lżejszej formie (i tak powstały między innymi te felietony).

Książka "EBOOK Reklamacje. Felietony o reklamie"
Maciej Ślużyński