EBOOK Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji - Piotr Ślęzak

EBOOK Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Piotr Ślęzak

Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788322623107
EAN: 79F0CDACEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 122
Data wydania: 2014
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
10.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość” regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania reklamowe adresowane do konsumentów w kontekście Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. Publikacja zawiera informacje przydatne zwłaszcza dla studentów takich kierunków, jak: organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej, zarządzanie, ekonomia czy administracja, oraz osób zawodowo związanych z produkcją i wykorzystaniem reklamy. Autor stara się w sposób przystępny omówić kryteria, które decydują o tym, że konkretną reklamę należy uznać za nieuczciwą, a także wskazywać sytuacje, kiedy określone reklamy uznawane są za dozwolone. Z tych względów książka stanowi materiał dydaktyczny dla studentów oraz swego rodzaju poradnik dla osób pracujących w stacjach telewizyjnych i radiowych oraz w redakcjach prasowych.

Książka "EBOOK Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji"
Piotr Ślęzak