EBOOK Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny - Ewa Urbaniec

EBOOK Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ewa Urbaniec

Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788377223420
EAN: 431E4A97EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: ...
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
38.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Dynamiczne przemiany w świecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguł refleksji nad zjawiskami przez nią dostrzeganymi - tak przecież odległymi od sfery dotychczasowych zainteresowań estetyków i teoretyków kina - zmuszają obecnie tych ostatnich do uważnego śledzenia faktów oraz analizy procesu inkubacji marketingowej, której niewątpliwie podlega współczesne kino. Product placement jest jednym ze zjawisk, które można umieścić w szeregu pytań o tożsamość kulturową naszych czasów, stanowiącym o globalności i dynamicznie
rozprzestrzeniającej się transkulturowości.

Niniejsza książka składa się z trzech głównych części. Celem części pierwszej jest przedstawienie światowej historii product placement oraz uzupełnienie jej o informacje dotyczące tego zjawiska w kinematografii polskiej. W drugiej części określono specyfikę tego zjawiska i jego miejsce we współczesnej myśli
medioznawczej oraz przedstawiono klasyfikację product placement. W części trzeciej znajdują się interpretacje wybranych polskich dzieł filmowych powstałych w latach 1989-2006.

Dzięki uwzględnieniu perspektywy historycznej, marketingowej i psychologicznej możliwe było pełniejsze zobrazowanie zagadnienia product placement, które wpisuje się na stałe w główny nurt współczesnych badań medioznawczych na świecie.

Książka "EBOOK Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny"
Ewa Urbaniec