EBOOK Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - Ewelina Masiarz

EBOOK Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ewelina Masiarz

Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788380831629
EAN: 556514FDEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 63
Data wydania: 2016
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
23.75
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy? Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są nadal social? Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…

Książka "EBOOK Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego"
Ewelina Masiarz