EBOOK Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym - Elżbieta Jendrzejczak

EBOOK Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Elżbieta Jendrzejczak

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
ISBN: 9788378146650
EAN: 599B24A1EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 96
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.75
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu. Druga wersja skryptu na temat podstaw marketingu uwzględnia w większym zakresie zagadnienia związane z sektorem publicznym oraz marketingiem dóbr zaopatrzeniowych. Zmieniona wersja skryptu dedykowana jest przede wszystkim studentom kierunku Administracja, a także ma wspomagać dydaktykę w zakresie przedmiotu marketing na technicznych kierunkach studiów.

Książka "EBOOK Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym"
Elżbieta Jendrzejczak