EBOOK Obsługa klienta w recepcji hotelowej - Jacek Jędrzejczak

EBOOK Obsługa klienta w recepcji hotelowej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jacek Jędrzejczak

Wydawnictwo: Ridero IT Solution
ISBN: 9788381048514
EAN: 71E2C9C6EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 81
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.40
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej.
Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze — jak sobie z nimi radzić.
Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem.
Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni pracownicy również odnajdą tutaj konkretne porady, reguły i techniki pracy w relacji z klientami.

Książka "EBOOK Obsługa klienta w recepcji hotelowej"
Jacek Jędrzejczak