EBOOK Markowe produkty turystyczne - Adam Edward Szczepanowski

EBOOK Markowe produkty turystyczne

4.00 Oceń książkę!

Autor: Adam Edward Szczepanowski

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821291
EAN: 2C62A53FEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 212
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.13
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: • istotę i cechy produktu turystycznego, • korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, • cykl życia produktu turystycznego, • turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, • koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, • proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

Książka "EBOOK Markowe produkty turystyczne"
Adam Edward Szczepanowski