EBOOK Marketing usług turystycznych -

EBOOK Marketing usług turystycznych

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301168643
EAN: 39047DEEEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 216
Data wydania: 2007
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
61.25
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: * dostosowanie do programów nauczania, * logiczna struktura i jasność wykładu, * liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, * słowniczek podstawowych terminów, * bogata bibliografia, * indeks rzeczowy. Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Treść książki jest identyczna z treścią książki o numerze ISBN 83-01-14517-X

Książka "EBOOK Marketing usług turystycznych"