EBOOK Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk

EBOOK Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Henryk Mruk

Wydawnictwo: Wolters Kluwer SA
ISBN: 9788326488009
EAN: C63339ACEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 180
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.  
 
  Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.
Wstęp  7
Rozdział 1Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych  11
Rozdział 2Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim  15
Rozdział 3Otoczenie gabinetu lekarskiego  25
Rozdział 4Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich  35
Rozdział 5Segmentacja pacjentów a działania gabinetu  43
Rozdział 6Zachowania pacjentów  50
Rozdział 7Badania marketingowe na rynku usług medycznych  59
Rozdział 8Strategia produktu  71
Rozdział 9Usługi gabinetów lekarskich  76
Rozdział 10Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej  86
Rozdział 11Zarządzanie marką placówki medycznej  98
Rozdział 12Strategie cenowe gabinetów lekarskich  104
Rozdział 13Promocja gabinetów lekarskich  113
Rozdział 14Rola personelu w zarządzaniu marketingowym  129
Rozdział 15Neuromarketing a działania gabinetu  141
Rozdział 16Plan marketingowy gabinetu lekarskiego  150
Rozdział 17Negocjacje w sferze usług zdrowotnych  158
Zakończenie  173
Bibliografia  175

Książka "EBOOK Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych"
Henryk Mruk