EBOOK Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów - Tomasz Domański

EBOOK Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tomasz Domański

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375255010
EAN: 2D47C833EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 178
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych. Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak również z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak również polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.

Książka "EBOOK Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów"
Tomasz Domański