EBOOK Mapy recepcji reklamy - Adam Grzegorczyk

EBOOK Mapy recepcji reklamy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Adam Grzegorczyk

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320821277
EAN: D9B2A946EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 211
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
56.13
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.

Książka "EBOOK Mapy recepcji reklamy"
Adam Grzegorczyk