EBOOK Lean w firmie usługowej - Marzena Leszczyk-Kabacińska

EBOOK Lean w firmie usługowej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Marzena Leszczyk-Kabacińska

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 9788376773025
EAN: D23E1D9EEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 15
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
22.38
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Metodologia 5S i standaryzacja pracy do najważniejsze składniki koncepcji Lean, której odpowiednie wykorzystanie gwarantuje namacalne korzyści dla branży usługowej. Niniejszy e-book podpowiada, czym jest Lean w procesach usługowych, jaka jest wartość w procesach usługowych i jak wygląda wdrożenie 5S i standaryzacji pracy na przykładzie firmy handlowej.

Książka "EBOOK Lean w firmie usługowej"
Marzena Leszczyk-Kabacińska