EBOOK Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem - Olaf Sawajner

EBOOK Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem

4.00 Oceń książkę!

Autor: Olaf Sawajner

Wydawnictwo: Złote Myśli
ISBN: 9788375820621
EAN: C3C58856EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 160
Data wydania: 2008
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
21.70
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Jak skutecznie porozumiewać się z innymi ludźmi, zarządzać i promować?



Chcesz skuteczniej porozumiewać się z innymi ludźmi?


Chcesz zajmować się marketingiem, ale nie jesteś pewien, czy masz do tego odpowiednie umiejętności?


Chcesz założyć własny biznes, ale nie jesteś pewien czy będziesz potrafił go wypromować i przyciągnąć nowych klientów?


Jeżeli odpowiedziałeś „Tak”, na któreś z powyższych pytań, to znaczy, że zdajesz sobie sprawę, że tym co jest Ci teraz potrzebne jest wiedza i praktyczne umiejętności.


Marketing


Reklama


Skuteczna komunikacja


Zarządzanie projektami


Oto tylko część tego, co musisz wiedzieć, aby radzić sobie w świecie marketingu, biznesu i skutecznego działania.


A teraz proszę Cię pomyśl przez chwilę:


O ile łatwiej komunikowałbyś się z innymi ludźmi, sprzedawał i załatwiał swoje sprawy, gdybyś znał skuteczne techniki komunikacji interpersonalnej?


Takie techniki istnieją i zostały ściśle określone przez ludzi, którzy poświecili swoje życie badając relacje międzyludzkie. W tej książce poznasz te techniki i będziesz mógł je w pełni zrozumieć.


Oczywiście sama dobra komunikacja, to za mało, aby odnieść sukces. Czasami będziesz potrzebował posłużyć się specjalnymi technikami perswazji, dzięki którym będziesz w stanie przekonać innych ludzi do swojego zdania. W tej książce poznasz najczęściej stosowane i najskuteczniejsze techniki perswazji i manipulacji.


A teraz proszę pomyśl nad drugim pytaniem…


O ile łatwiej zrozumiałbyś, czym jest marketing i reklama stosowana przez największe agencje reklamowe, gdybyś dokładnie poznał ich sposoby działania?


W książce dokładnie poznasz takie zagadnienia jak:


  • Telemarketing (w szerokim znaczeniu)

  • E-marketing.

  • Marketing polityczny.

  • Marketing partyzancki.

  • Marketing reklamowy stargetowany.

  • Czarny marketing.

  • Kampanie społeczne.

  • Marketing masowy.

  • Marketing wirusowy.

  • Marketing szeptany.

  • Marketing adresowany do podświadomości.

  • Marketing publiczno-happeningowy (eventowy).

  • Badania marketingowe rynku.

  • Każde z powyższych zagadnień jest dokładnie i szczegółowo opisane, dzięki czemu wreszcie je zrozumiesz i będziesz mógł zastosować.


    Niekonwencjonalne sposoby promocji


    W dzisiejszych czasach reklama i marketing, bardzo dynamicznie się rozwijają. Tradycyjne sposoby promocji, to za mało. Dzisiaj potrzeba czegoś nowego, niekonwencjonalnego i ta książka opisuje, niekonwencjonalne sposoby działania.


    Opisane w książce techniki, będziesz mógł wykorzystać w różnoraki sposób i sam zdecydujesz czy będziesz chciał ich użyć w min.:


    - rozmowach z klientami,


    - negocjowaniu ważnych kontraktów,


    - porozumiewaniu się ze współpracownikami,


    - przekonywaniu innych ludzi do swojego zdania,


    - zarządzaniu swoim zespołem,


    - skuteczniejszym sprzedawaniu i promowaniu produktów,


    - promowaniu siebie samego.


    Ale to nie wszystko, bo to czego się jeszcze dowiesz z tej książki, może radykalnie odmienić Twoją skuteczność w życiu i łatwość w osiąganiu celów.


    Dodatkowo poznasz:


  • Jak działać, aby skutecznie porozumiewać się z ludźmi i osiągać swoje biznesowe i osobiste cele?

  • Sposoby promowania i reklamowania wymyślone przez wielkie korporacje i wielkie agencje reklamowe.

  • Konkretne porady jak rozmawiać z ludźmi, żeby skuteczniej ich przekonywać.

  • 10 stopniowy plan marketingowy,
    który zwiększy Twoje szanse na przeprowadzenie skutecznej kampanii reklamowej.

  • Jak kierować swoją komunikacją niewerbalną (gesty, mimika twarzy itp.), aby podświadomie wywoływać u innych sympatię?

  • Struktury lingwistyczne i gotowe porady,
    dzięki którym ludzie będą Cię słuchali i zgadzali się, na to co chcesz.

  • Jak zarządzać i być prawdziwym liderem swojego zespołu?

  • 13 strategii marketingowych, których możesz użyć, aby wypromować prawie każdy produkt.

  • 6 kroków, które zaprowadzą Cię do sukcesu w każdych negocjacjach.

  • 10 sposobów manipulacji i wywierania wpływu na ludzi

  • Czym się różni manipulacja od perswazji?

  • Na czym polega różnica w komunikacie typu "ty" i "ja", i którym typem komunikatu powinieneś się posługiwać, aby być skuteczniejszy w komunikacji międzyludzkiej?

  • Jak skutecznie motywować pracowników do lepszej pracy?

  • Poznasz sekrety skutecznego zarządzania projektem oraz będziesz miał okazję przeczytać przykładowy zarys projektu produktu.

  • Od autora: "Najlepsza inwestycja to inwestycja we własny rozwój"


    Myśl ta, przyświecała mi przez wiele lat mojej zawodowej kariery. Pracowałem na bardzo zróżnicowanych stanowiskach, brałem udział w międzynarodowych projektach, szkoliłem bardzo wysoko postawionych ludzi i doradzałem im.


    Tworzyłem projekty informatyczne od zera, od budowy zespołu po nadzór produktu końcowego, tworzyłem duże kampanie marketingowo-reklamowe i współpracowałem z wieloma firmami.


    Rozwieszałem plakaty, statystowałem w reklamach i pracowałem jako barman. Ukończyłem dziesiątki kursów, lecz większość umiejętności i wiedzy zdobyłem samodzielnie.


     Co teraz?


    Teraz czas na działanie. Po prostu Kup i otrzymaj dostęp do informacji, które pozwolą Ci się swobodnie poruszać w świecie marketingu i skutecznego działania.

    Książka "EBOOK Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem"
    Olaf Sawajner