EBOOK Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą. Wskazówki dla nauczycieli - Paul Dix

EBOOK Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą. Wskazówki dla nauczycieli

4.00 Oceń książkę!

Autor: Paul Dix

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301193669
EAN: F7D91B02EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 230
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Praktyczne wskazówki, jak nawiązać kontakt z uczniami i stworzyć dobry klimat do pracy.

Autor, doświadczony nauczyciel, wielokrotnie nagradzany za szkolenia z metod pracy z uczniami, objaśnia, jak zachować własny styl nauczania, stosując umiejętności i strategie chroniące godność zarówno nauczyciela, jak i ucznia. Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem szkoły podstawowej, średniej czy pomaturalnej, znajdziesz tu wskazówki, które pomogą ci poprawić zachowanie uczniów i nawiązać z nimi pozytywne relacje.

Z książki dowiesz się:

- jak kształtować pożądane zachowania uczniów,
- jak się zachowywać, by stworzyć w klasie klimat współpracy i zaufania,
- jak motywować uczniów,
- jak być konsekwentnym wobec uczniów,
- jak radzić sobie w sytuacjach ekstremalnych,
- jak współpracować z rodzicami i innymi osobami zaangażowanymi w proces nauczania.
Przedmowa VII
O autorze VIII
Podziękowania IX
Wstęp XI
Jak korzystać z tej książki XIV

Część I. Kontrolowanie zachowania uczniów w klasie 1

Rozdział 1. Co musisz przemyśleć, zanim zaczniesz działać 3
Rozdział 2. Kontrolowanie własnych zachowań: modelowanie umiejętności społecznych i emocjonalnych 9
Rozdział 3. Wypracowanie i utrzymanie konsekwencji i stałości 21
Rozdział 4. Rytuały, zasady i procedury dotyczące uczenia się 39
Rozdział 5. Język, gra aktorska i wywieranie wpływu 51
Rozdział 6. Motywowanie uczniów: znaczące pochwały i nagrody 67
Rozdział 7. Pojednanie a kara: sztuka efektywnego stosowania kar 79

Część II. Zaawansowane strategie kontrolowania zachowań 91

Rozdział 8. Radzenie sobie z konfrontacją: strategia wygrana - wygrana 93
Rozdział 9. Jak dotrzeć do uczniów - budowanie relacji 101
Rozdział 10. Budowanie wzajemnego zaufania w kontaktach z jednostkami i grupami 113
Rozdział 11. Zachowania skrajne i warunki wpływające na zmianę zachowania 125

Część III. Współpraca z innymi 151

Rozdział 12. Dlaczego, kiedy i jak szukać pomocy 153
Rozdział 13. Współpraca w nauczaniu: wsparcie nauczyciela wspomagającego i innych osób 161
Rozdział 14. Dbanie o wsparcie ze strony rodziców, mentorów i szerszej społeczności 169

Część IV. Szczególne sytuacje 181

Rozdział 15. Zastępstwo i nadzorowanie uczniów pod nieobecność nauczyciela 183
Rozdział 16. Kontrolowanie zachowania uczniów na terenie całej placówki 195
Posłowie 210
Bibliografia 212

Książka "EBOOK Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą. Wskazówki dla nauczycieli"
Paul Dix