EBOOK Employer Branding - Jarosław Marciniak

EBOOK Employer Branding

4.00 Oceń książkę!

Autor: Jarosław Marciniak

Wydawnictwo: Wolters Kluwer SA
ISBN: 9788326458675
EAN: 5646F09FEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 52
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
9.90
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy. 
  E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy.  
 
  Adresaci: 
 E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.
Definicje  5
Część IBudowanie świadomości marki pracodawcy - czy warto być najlepszym pracodawcą?  9
Wprowadzenie  9
Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding  10
Plusy bycia najlepszym  11
Program edukacyjny "ZainSTALuj się" w ArcelorMittal Poland S.A.  13
Część IIEmployer branding w Polsce - początki i szanse  15
Employer branding w Polsce  15
Po co polskim firmom employer branding?  16
Czego nie wiemy?  17
Dla kogo employer branding?  18
Do każdego inaczej  19
Podsumowanie  21
Część IIIBudowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy - studium przypadku Volvo Polska  22
O firmie  22
Identyfikacja adresatów działań. Sposób przekazu informacji  23
Budowanie wizerunku zaczyna się wewnątrz firmy  23
Najważniejsze wartości - wybrane przez pracowników  24
Film jako nośnik wartości  25
Bogata oferta Volvo dla pracowników  25
Działalność społeczna jako czynnik ważny z punktu widzenia pracownika  27
Promocja zdrowego stylu życia  28
Wyciąganie wniosków i ciągły rozwój. Plan na przyszłość  29
To po prostu skutkuje  30
Część IVBudowa marki pracodawcy poprzez system edukacji dla środowisk studenckich w Imperial Tobacco Polska  32
Wprowadzenie  32
Spojrzenie w przyszłość  33
Różne metody zaspokajania potrzeb  34
Sprofilowane programy  36
Program stażowy Challenging Path  36
Program stażowy Imperial Way to Start  37
Program stypendialny Akademicki Partner Biznesu  38
Proces rekrutacji  38
Od wdrożenia po informację zwrotną  40
Kluczowa rola opiekuna  40
Zakończenie programu  42
Otwartość na zmiany  42
Wyzwania  43
Sukcesy i dalsze plany  44
Część VWzór dokumentu: Strategia personalna określająca potrzeby i wytyczne dla działań związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa  46Wykaz autorów  51

Książka "EBOOK Employer Branding"
Jarosław Marciniak