EBOOK Edukacja medialna a reklama - Monika Frania

EBOOK Edukacja medialna a reklama

4.00 Oceń książkę!

Autor: Monika Frania

Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788380122161
EAN: A12A1CC0EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 198
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.88
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Cywilizacja medialna, zmediatyzowany świat, zapośredniczona rzeczywistość to tylko kilka określeń współczesnego środowiska życia człowieka. Nie wydaje się przesadą stwierdzenie, że media są dziś wszechobecne. Ich rozwój nigdy dotąd nie przebiegał tak szybko, a instrumentarium nie było tak szerokie. Dla potencjalnego odbiorcy media są źródłem zarówno szans, jak i zagrożeń. Edukacja medialna, rozumiana jako edukacja o mediach, do mediów i przez media stanowi odpowiedź na wyzwania czasu. Prezentowana książka jest próbą przybliżenia czytelnikowi istoty oraz stanu edukacji medialnej w Polsce, zwłaszcza w kontekście edukacji szkolnej. Porusza również problem reklamy jako komunikatu perswazyjnego. Zasadniczą cześć pracy stanowi analiza wyników badań dotyczących wpływu warsztatów z edukacji medialnej na odbiór reklam telewizyjnych u młodzieży licealnej. Autorka dąży również do przedstawienia opinii środowiska szkolnego na Śląsku na temat edukowania medialnego. Publikacja skierowana jest przede wszystkim do pracowników naukowych zainteresowanych problemem mediów w kontekście edukacji, ale również do czynnych nauczycieli, pedagogów, studentów.

Książka "EBOOK Edukacja medialna a reklama"
Monika Frania