EBOOK Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 -

EBOOK Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788380124158
EAN: D973B88FEB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 118
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.25
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych. Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.

Książka "EBOOK Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1"