EBOOK Box2D - Łukasz Grządka

EBOOK Box2D

4.00 Oceń książkę!

Autor: Łukasz Grządka

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301181420
EAN: E7725E56EB
Format: 0,0 x 0,0 x 0,0
Oprawa: ...
Stron: 214
Data wydania: 2014
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
73.75
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Czy wiesz, co wpłynęło na sukces Angry Birds? Realistyczna fizyka, za którą stoi Box2D – silnik fizyczny wykorzystywany dzisiaj w setkach gier. Autorom, posiłkującym się silnikiem Box przez ostatnie kilka lat działalności w branży, nie udało się co prawda napisać gry na porównywalnym poziomie, niemniej jednak są oni współtwórcami kilku projektów, które odniosły wymierny sukces komercyjny. Publikacja ta, dzięki odsłonięciu technik implementacyjnych, ma na celu zachęcić czytelników do tworzenia ciekawych i oryginalnych gier, co z pewnością przyczyni się do podniesienia rangi polskiego GameDevu na świecie i dalszego pomyślnego rozwoju tej sfery polskiej wytwórczości. Z książki dowiesz się, jak: - napisać dobrą, zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona, - zaimplementować funkcjonalność podobną do zastosowanej w sztandarowych tytułach, - tworzyć własne rozwiązania z uwzględnieniem fizyki, - wzbogacić swój program o fizykę. Czytając tę książkę powinieneś znać: - C++ w stopniu podstawowym, - zintegrowane środowiska programistyczne, w tym Microsoft Visual Studio, - podstawy mechaniki Newtona.

Książka "EBOOK Box2D"
Łukasz Grządka