E-marketing terytorialny - Kancik-Kołtun Ewelina

E-marketing terytorialny

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kancik-Kołtun Ewelina

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377849194
EAN: 9788377849194
Format: 240 x 170 x 22
Oprawa: Miękka
Stron: 382
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
41.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań - przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat - dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]

Książka "E-marketing terytorialny"
Kancik-Kołtun Ewelina