E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020695
EAN: 9788381020695
Format: 235 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

Książka "E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola