E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565454
EAN: 9788375565454
Format: 235 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 180
Data wydania: 2014
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie.

Książka "E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw"
Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola