E-konsument na rynku usług - Tomasz Szopiński

E-konsument na rynku usług

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tomasz Szopiński

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375564280
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: ...
Data wydania: ...
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
17.99
książka
42.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja, - e-turystyka, - e-ubezpieczenia, - e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania: - Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych? - Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich? - Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Książka "E-konsument na rynku usług"
Tomasz Szopiński