E-komunikacja na rynku usług bankowych - Tarabasz Anna

E-komunikacja na rynku usług bankowych

4.00 Oceń książkę!

Autor: Tarabasz Anna

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375259070
EAN: 9788375259070
Format: 240 x 170 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: 252
Data wydania: 2012
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
13.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.

Książka "E-komunikacja na rynku usług bankowych"
Tarabasz Anna