Droga Toyoty Fieldbook. Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty - David Meier; David Meier; Jeffrey K. Liker

Droga Toyoty Fieldbook. Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty

4.00 Oceń książkę!

Autor: David Meier; David Meier; Jeffrey K. Liker

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788362195374
EAN:
Format: 185 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 584
Data wydania: 2011-10-28
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
43.99
książka
51.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO TAJEMNICACH SUKCESU TOYOTY!

W światowym bestsellerze Droga Toyoty Jeffrey Liker przedstawił zasady zarządzania firmą, które sprawiają, że jej produkty mają opinię znakomitych jakościowo i niezawodnych. Tym razem w książce Droga Toyoty - Fieldbook wraz z wieloletnim pracownikiem koncernu Davidem Meierem pokazuje, jak z sukcesem wcielać w życie zasady Drogi Toyoty.

Dowiedz się, w jaki sposób zbudować filozofię redukcji kosztów i stworzyć kulturę skłaniającą pracowników do natychmiastowego rozwiązywania problemów. Jak kształtować liderów, którzy będą żyli tą kulturą, jak sprawić, by firma stała się prawdziwą organizacją stale uczącą się, rozwijającą i zaspokajającą potrzeby klientów oraz jak zapewnić sobie długofalowy sukces.

Książka zawiera narzędzia diagnostyczne, arkusze robocze i ćwiczenia - w dużej części stworzone na podstawie narzędzi stosowanych w Toyocie - dzięki czemu każdy może opracować własny arsenał, dostosowany do specyfiki swojej firmy. Co jednak najistotniejsze, pozwala zrozumieć sposób myślenia kryjący się za wszystkimi tymi narzędziami i podejściami, dzięki czemu każdy może wykorzystać model 4P Toyoty i zintegrować go trwale z filozofią własnej organizacji.

Model 4P Toyoty składa się z następujących czterech elementów:
  • FILOZOFIA (ang. philosophy) - firma to narzędzie służące do tworzenia wartości dodanej dla klientów, społeczeństwa, społeczności lokalnej i partnerów.
  • PROCES (ang. process) - liderzy przestrzegający właściwych procesów uzyskują pożądane rezultaty, w tym długofalową redukcję kosztów i poprawę jakości.
  • PRACOWNICY I PARTNERZY (ang. people/partners) - wartość organizacji zwiększa się poprzez stawianie wyzwań pracownikom i partnerom firmy. Dzięki temu zyskują oni możliwość rozwoju umiejętności i zwiększania pewności siebie.
  • ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (ang. problem solving) - nieustanne rozwiązywanie zasadniczych problemów to siła napędowa procesu uczenia się organizacji.

Książka "Droga Toyoty Fieldbook. Praktyczny przewodnik wdrażania 4P Toyoty"
David Meier; David Meier; Jeffrey K. Liker