Dla dzieci Ekonomia, biznes Informatyka Medycyna
Fantastyka Komiksy Książki dla dzieci i młodzieży Książki do nauki języka obcego Książki obcojęzyczne Kultura i sztuka Literatura faktu, reportaż Literatura piękna Naukowe, popularnonaukowe Podręczniki Podróże, mapy, przewodniki Poradniki i albumy Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyNawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu - wszystko to sprawia, że gry na iPhone...a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery.
Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!
Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.
Todd Moore założył firmę TMSOFT, by konstruować wyjątkowe aplikacje i gry przeznaczone dla smartfonów. Stworzona przez niego popularna gra Card Counter została wyróżniona przez Engadget, "Los Angeles Times" oraz CNET TV. Najpopularniejsza aplikacja Todda - White Noise - zdobyła uznanie iTunes App Store, "Health Magazine", "Washington Post", "PC Magazine" i Late Night with Jimmy Fallon.
Ebook "Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada"
Todd Moore