Dobra strategia zła strategia - Rumelt Richard

Dobra strategia zła strategia

4.00 Oceń książkę!

Autor: Rumelt Richard

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377461785
EAN: 9788377461785
Format: 245 x 173 x 26
Oprawa: Twarda z obwolutą
Stron: 352
Data wydania: 2013
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
58.47
książka
63.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i nastawionej na działanie strategii, która sprawdzi się w dzisiejszym świecie.
Dobra strategia - zła strategia to konkretna i spójna reakcja na przeszkody, które stoją na drodze postępu - a także sposób ich pokonania. Polega ona na wykorzystywaniu i zastosowaniu władzy tam, gdzie może ona przynieść największy skutek. Dotyczy to tak różnych wyzwań, jak:
-  wysłanie człowieka na Księżyc,
-  prowadzenie wojny,
-  wypuszczenie na rynek nowego produktu,
-  reagowanie na zmieniającą się sytuację rynkową,
-  otwarcie szkoły społecznej,
-  zainicjowanie programu rządowego.
Bez względu na skalę przedsięwzięcia, dobrze opracowana strategia jest podstawą sukcesu
OPINIE
Każda dyscyplina ma swoich mistrzów. W zarządzaniu strategicznym takim guru od lat jest R. Rumelt. A "Dobra strategia - zła strategia" jest świetną menedżerską książką, która w przystępny sposób, wykorzystując świetnie dobrane przykłady, pokazuje, czym jest strategia, dlaczego każda firma powinna ją zbudować i jak to zrobić.
prof. Krzysztof Oblój University of Warsaw & Kozminski University
Bogato zilustrowana przykładami i przekonująca argumentami (…) książka dla każdego lidera, który musi myśleć i działać strategicznie.
Michael Useem, profesor zarządzania w The Wharton School, University of Pennsylvania, autor książki The Leadership Moment
Wspaniała książka (…) krok milowy zarówno pod względem teorii, jak i praktyki strategii (…) Żywe przykłady zaczerpnięte ze współczesnego świata biznesu i historii jasno pokazują, w jaki sposób rozpoznać to, co dobre, a odrzucić to, co złe, i sprawić, by dobra strategia stała się siłą życiową twojej organizacji.
John Stopford, prezes TLP International i emerytowany profesor London Business Schoo

Książka "Dobra strategia zła strategia"
Rumelt Richard