Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania - Kuś Grażyna

Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania

4.00 Oceń książkę!

Autor: Kuś Grażyna

Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 9788377221488
EAN: 9788377221488
Format: 215 x 145 x 20
Oprawa: Twarda
Stron: 312
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
39.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W dobie, gdy konsument przestał być biernym odbiorcą reklam czy innych działań marketingowych zachęcających go do zakupu, a stał się bardziej niż kiedykolwiek świadomym uczestnikiem rynku dążącym do "przejęcia kontroli" nad informacją o produkcie i jego oferencie, firmy zaczęły przywiązywać większą wagę do budowania z nim trwałych relacji poprzez sprawną komunikację. Współczesny konsument sam bowiem wyznacza zakres wiedzy, która jest mu niezbędna do podjęcia decyzji o zakupie, a oferent produktu powinien mu to umożliwić poprzez tworzenie zintegrowanych systemów komunikowania.
W niniejszej książce przedstawiono systemy i źródła informacji, wpływające na decyzje zakupowe konsumentów, ze szczególnym zwróceniem uwagi na występujące zróżnicowanie. Materiał empiryczny został skonfrontowany z istniejącymi możliwościami korzystania z wielorakich źródeł informacji - zarówno tych tworzonych przez oferentów produktów, jak i tych, na które nie mają oni wpływu lub wpływają w sposób pośredni. Uwzględnia również świadomość polskich konsumentów w tym zakresie.

Książka "Decyzje zakupowe konsumentów a systemy komunikowania"
Kuś Grażyna