Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? - Olszanecka-Marmola Agata

Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?

4.00 Oceń książkę!

Autor: Olszanecka-Marmola Agata

Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788381802253
EAN: 9788381802253
Format: 225 x 160 x 25
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2020
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.

Książka "Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?"
Olszanecka-Marmola Agata