Człowiek z perspektywy biznesu -

Człowiek z perspektywy biznesu

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo KUL
ISBN: 9788373638587
EAN: 9788373638587
Format: 240 x 170 x 21
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2009
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Cel monografii określono jako przedstawienie relacji panujących między człowiekiem a biznesem; dostarczenie argumentów przemawiających za tym, że człowiek jest najbardziej istotnym elementem świata biznesu i takie ustawienie nie tylko nie jest sprzeczne z osiąganiem zysku, ale wręcz niezbędne dla jego wypracowania. Założony cel należy uznać za trafny i merytorycznie uzasadniony. Przedstawiony temat wymagał interdyscyplinarnego podejścia i rzeczywiście w ten sposób został opracowany. Monografia stanowi wartościowe, naukowe opracowanie. Jest także istotna ze względu na potrzebę podnoszenia świadomości prawnej społeczeństwa i potrzebę podnoszenia standardów życia gospodarczego. Monografia może też służyć jako pomoc dydaktyczna oraz poradnik dla przedsiębiorców.
Z recenzji wydawniczej dr. hab. Marka Lisieckiego, prof. KUL

Książka "Człowiek z perspektywy biznesu"