Człowiek i kultura w komunikacji medialnej -

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377846674
EAN: 9788377846674
Format: 250 x 175 x 21
Oprawa: Twarda
Stron: 288
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
34.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i - przede wszystkim - społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.

Książka "Człowiek i kultura w komunikacji medialnej"