Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? - Stull Craig, Myers Phil, Scott David Meerman

Czemu jeszcze na to nie wpadłeś?

4.00 Oceń książkę!

Autor: Stull Craig, Myers Phil, Scott David Meerman

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377461198
EAN: 9788377461198
Format: 215 x 135 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 230
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
26.00
książka
29.90zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku?
Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy "niedostrojone" popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania chcieliby zapłacić. Natomiast dostrojone organizacje reprezentują diametralnie różne podejście. Obejmują rynek szerszym spojrzeniem i zwracają baczną uwagę na to, co ich nabywcy cenią najbardziej, tworząc przełomowe oferty nazywane Rezonatorami. Rezonatory oferują wartość, która jest natychmiast dostrzegana. Dlatego zachowują się tak, jakby same się sprzedawały. Książka "Czemu jeszcze na to nie wpadłeś" pokazuje sześć prostych, ale brzemiennych w skutki, kroków w tworzeniu produktów, usług lub idei, które od samego początku wywołują rezonans.

Książka "Czemu jeszcze na to nie wpadłeś?"
Stull Craig, Myers Phil, Scott David Meerman