Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego - Małgorzata Molęda-Zdziech

Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego

4.00 Oceń książkę!

Autor: Małgorzata Molęda-Zdziech

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376417981
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 444
Data wydania: 2013-05-08
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
71.99
książka
82.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski:

Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść.
dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński:

(...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.

Książka "Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego"
Małgorzata Molęda-Zdziech