CUDA w przykładach. Wprowadzenie do ogólnego programowania procesorów GPU - Edward Kandrot; Jason Sanders

CUDA w przykładach. Wprowadzenie do ogólnego programowania procesorów GPU

3.00 Oceń książkę!

Autor: Edward Kandrot; Jason Sanders

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324638178
EAN:
Format: 168 x 237
Oprawa: Miękka
Stron: 232
Data wydania: 2012-01-12
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.99
książka
48.97zł
książka
59.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka ta jest obowiązkową pozycją dla wszystkich programistów pracujących z systemami zawierającymi akceleratory. Ze wstępu autorstwa Jacka Dongarry'ego, Uniwersytet Tennessee i Oak Ridge National Laboratory Od astrofizyki i chemii, przez biologię obliczeniową, aż po analizę sejsmiczną i rekonstrukcję obrazu w tomografii komputerowej - architektura CUDA została entuzjastycznie przyjęta przez środowiska naukowe i akademickie. Znalazła też zastosowanie w wielu strategicznych gałęziach gospodarki i stała się niezwykłym ułatwieniem dla twórców programów równoległych, którym pozwoliła na wykorzystanie olbrzymiej mocy procesorów GPU do budowy ekstremalnie wydajnych aplikacji. Oto podręcznik napisany przez członków zespołu tworzących architekturę CUDA. Stanowi on wyczerpujące wprowadzenie w świat programowania najnowszych akceleratorów o dużych możliwościach przetwarzania równoległego. Oparty na licznych przykładach, zilustrowany fragmentami przydatnego kodu przewodnik zawiera pełny opis tej platformy, wprowadzenie do języka CUDA C oraz szczegółowy opis wszystkich kluczowych technik pracy z tą niezwykłą architekturą. Programowanie równoległe Współpraca wątków Pamięć stała i zdarzenia Pamięć teksturowa Interoperacyjność grafiki Operacje atomowe Strumienie CUDA C na wielu procesorach GPU Operacje atomowe dla zaawansowanych Dodatkowe zasoby CUDA Opanuj język CUDA C i pisz programy wyróżniające się niezwykłą wydajnością! Jason Sanders jest starszym programistą w zespole ds. platformy CUDA w firmie NVIDIA. Brał udział w pracach nad pierwszymi wersjami oprogramowania systemowego CUDA. Ma także ma swój wkład w specyfikację OpenCL 1.0. Zanim rozpoczął pracę w NVIDIA, pracował dla firm ATI Technologies, Apple oraz Novell. Edward Kandrot jest starszym programistą w zespole ds. algorytmów CUDA w firmie NVIDIA. Przedtem pracował nad wydajnością programów takich firm, jak Adobe, Microsoft, Google czy Autodesk.

Książka "CUDA w przykładach. Wprowadzenie do ogólnego programowania procesorów GPU"
Edward Kandrot; Jason Sanders