CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami - Agnieszka Dejnaka

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

3.00 Oceń książkę!

Autor: Agnieszka Dejnaka

Wydawnictwo: helion
ISBN: 8371978642
EAN: 9788371978647
Format: 25,0 x 17,6 x 0,0
Oprawa: miękka
Stron: 192
Data wydania: 2002-12-11
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.00
książka
49.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.



Dowiesz się między innymi:

  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?


Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:


  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Książka "CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami"
Agnieszka Dejnaka