CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą -

CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
ISBN: 9788326411656
EAN:
Format: 175 x 250
Oprawa: Miękka
Stron: 240
Data wydania: 2011-11-11
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
51.00
książka
55.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek:

- od czego zacząć wprowadzanie CRM?
- jak budować zespół wdrożeniowy?
- w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
- czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM, Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.

Książka "CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą"