Content Marketing i Social Media - Stawarz-García Barbara

Content Marketing i Social Media

4.00 Oceń książkę!

Autor: Stawarz-García Barbara

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301196691
EAN: 9788301196691
Format: 235 x 165 x 13
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2020
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
60.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Książka "Content Marketing i Social Media"
Stawarz-García Barbara