Co klient chce ci powiedzieć - Ram Charan

Co klient chce ci powiedzieć

4.00 Oceń książkę!

Autor: Ram Charan

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361040767
EAN:
Format: 141 x 218
Oprawa: miękka
Stron: 152
Data wydania: 2009-02-11
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
14.99
książka
26.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny - frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność. Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży.
Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów. Ta książka opisuje nowe podejście do sprzedaży - nazywane przez Charana sprzedażą tworzącą wartość - które, choć radykalne, jest jednocześnie praktyczne. Ten nowy model sprzedaży przeszedł już próbę ognia w firmach z różnych branż, m. in. w Unifi, MeadWestvaco i Thomson Financial. Pozwoli ci:
- pogłębić wiedzę o problemach klientów
- zrozumieć, jak naprawdę są podejmowane decyzje w firmie klienta
- pomóc klientowi w zwiększeniu marży zysku i przychodów
- połączyć sprzedaż z innymi kluczowymi działami, np. finansami i produkcją
- opracować nowe oferty, dopasowane do potrzeb klienta
- nie martwić się o ceny

Sprzedaż tworząca wartość pomaga ci wyrwać się z piekła utowarowienia i niskich cen. Wyróżnia cię na tle konkurencji i wprowadza na drogę do lepszych cen, wyższych marży zysku i większego wzrostu przychodów, zbudowanych w oparciu o obustronnie korzystne relacje z klientem, które z czasem się pogłębiają. Kiedyś każda firma będzie uważniej słuchać klienta, a każdy menedżer będzie mieć świadomość, że sprzedażą powinni się zajmować wszyscy, nie tylko dział sprzedaży. A tymczasem ta książka otworzy ci oczy i pokaże, jak zacząć.

Książka "Co klient chce ci powiedzieć"
Ram Charan