Chroń swoje nerwy - Lloyd Ken

Chroń swoje nerwy

4.00 Oceń książkę!

Autor: Lloyd Ken

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8324622403
EAN: 9788324622405
Format: 210 x 140 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: 280
Data wydania: 2010
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
30.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Przetrwaj i rządź!

  Co zrobić, kiedy szef-palant, współpracownik-palant lub podwładny-palant zamiast pomagać, dobija Cię na każdym kroku?
  Jak rozwiązywać sztuczne problemy stwarzane przez innych?
  Co zrobić, gdy pracodawca posuwa się o krok za daleko?
  Jak się nie dać i pokazać im wszystkim?

  AAAAbsolutny hit księgarni Onepress na polskim rynku!
  AAArcyciekawa, inspirująca i dowcipna!
  AAktualna i odkrywcza!

Współpraca oznacza dwie litery: MY - brzmi prawda wyznawana w jednym z największych światowych koncernów motoryzacyjnych. Co jednak w sytuacji, kiedy współpraca z Twoimi kolegami lub szefem oznacza pasmo upokorzeń, zszargane nerwy albo uczestnictwo w wojnie biurowej? Czy koniecznie musisz przystosować się do stada palantów i przyjąć ustalane przez nich idiotyczne zasady? A może podejmiesz wyzwanie i dasz radę wybić się ponad ten tłum kretynów? Nie masz wpływu na to, z kim przestajesz, dlatego zacznij wpływać na to, co czytasz!

Drugie wydanie bestsellera Chroń swoje nerwy. Rzecz o tym, jak współpracować z palantami w sposób lekki, dowcipny - i przede wszystkim skuteczny - pomoże Ci rozwiązać problemy pojawiające się w Twojej pracy. Razem stawicie czoła powszechnej niesprawiedliwości, fatalnej współpracy w zespole, pokrętnemu formułowaniu informacji zwrotnych, bezcelowym zebraniom, zagmatwanemu procesowi podejmowania decyzji i wyniszczającej atmosferze w firmie.

W książce tej, będącej zbiorem odpowiedzi na prawdziwe pytania czytelników, wzbogaconej przy tym zabawnymi rysunkami rodzimego grafika - Jana Filipowiaka, autor, Ken Lloyd gruntownie analizuje problemy powodowane przez palantów, z którymi pracujesz, i podaje gotowe rozwiązania dotyczące:

  błędów popełnianych przez nowych kierowników i przełożonych;
  nieporadnych kierowników, współpracowników i podwładnych;
  odporności na zmiany;
  dezinformacji i braku komunikacji;
  stagnacji;
  eskalacji skarg i konfliktów;
  "przyjaciół", którym lepiej nie ufać;
  niesprawiedliwego wynagradzania;
  nieskutecznych szkoleń, zachęt i planów motywacyjnych;
  problemów rodzinnych w firmach prowadzonych przez rodziny.

Książka "Chroń swoje nerwy"
Lloyd Ken