Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji - Philip Kotler; John A. Caslione

Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

4.00 Oceń książkę!

Autor: Philip Kotler; John A. Caslione

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788361732419
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: twarda
Stron: 216
Data wydania: 2009-09-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. W książce Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.

Książka "Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji"
Philip Kotler; John A. Caslione