C#. Tworzenie aplikacji graficznych w .NET 3.0 - Krzysztof Rychlicki-Kicior

C#. Tworzenie aplikacji graficznych w .NET 3.0

4.00 Oceń książkę!

Autor: Krzysztof Rychlicki-Kicior

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324610761
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 302
Data wydania: 2007-11-19
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.99
książka
36.50zł
książka
39.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Poznaj techniki budowania interfejsów użytkownika dla aplikacji Windows

- Opanuj język C# i wykorzystaj możliwości programowania obiektowego
- Zaprojektuj interfejs użytkownika, wykorzystując język XAML
- Zaimplementuj mechanizmy obsługi plików i wymiany danych

Najnowsza wersja platformy .NET, oznaczona numerem 3.0, zawiera wiele usprawnień, dzięki którym tworzenie aplikacji z interfejsem graficznym stało się zdecydowanie prostsze. Część platformy o nazwie Windows Presentation Foundation (WPF) wraz z przeznaczonym wyłącznie do projektowania interfejsów użytkownika językiem XAML pozwala na całkowite oddzielenie warstwy prezentacji aplikacji od warstwy logiki i danych. Wykorzystując podstawowy język programowania platformy .NET -- C# -- można niemal błyskawicznie stworzyć aplikację z graficznym interfejsem użytkownika. Udostępniane bezpłatnie przez firmę Microsoft narzędzia Microsoft Visual C# Orcas Express Edition i Microsoft SQL Server 2005 Express Edition znacznie ułatwiają programistom poznanie nowej technologii.

Książka "C#. Tworzenie aplikacji graficznych w .NET 3.0" opisuje ten właśnie język w kontekście pisania programów wyposażonych w interfejs graficzny zbudowany w oparciu o WPF. Czytając ją, dowiesz się, jak zainstalować i skonfigurować narzędzia do pracy. Poznasz język C#, zasady programowania obiektowego i najważniejsze klasy platformy .NET. Nauczysz się konstruować dokumenty XAML i tworzyć aplikacje WPF. Przeczytasz o komponentach wizualnych, zdarzeniach i programowaniu operacji graficznych. Znajdziesz tu również informacje o obsłudze plików, połączeniach z bazami danych oraz komunikacji sieciowej.

- Pobieranie i instalacja narzędzi
- Podstawowe elementy języka C#
- Programowanie obiektowe
- Konstruowanie dokumentów XAML
- Hierarchia klas komponentów wizualnych
- Obsługa zdarzeń
- Geometria 2D
- Operacje graficzne
- Tworzenie animacji
- Korzystanie z szablonów
- Obsługa plików i danych
- Przetwarzanie dokumentów XML
- Połączenia z siecią

Poznaj najnowszą wersję narzędzia, które zrewolucjonizowało proces tworzenia oprogramowania dla systemu Windows.

Książka "C#. Tworzenie aplikacji graficznych w .NET 3.0"
Krzysztof Rychlicki-Kicior