C++ dla programistów gier. Wydanie II - Michael J. Dickheiser

C++ dla programistów gier. Wydanie II

4.00 Oceń książkę!

Autor: Michael J. Dickheiser

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324609673
EAN: 9788324609673
Format: B5
Oprawa: miękka
Stron: 480
Data wydania: 2007-04-19
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
77.00
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Poznaj nowoczesne metody tworzenia gier komputerowych
  • Wykorzystaj najefektywniejsze techniki oferowane przez C++
  • Popraw czytelność kodu i wydajność programów
  • Zastosuj wzorce projektowe

Rynek gier komputerowych jest niezwykle wymagający. Gracze stawiają tego rodzaju programom coraz wyższe wymagania, co z kolei przekłada się na konieczność stosowania coraz doskonalszych technik ich tworzenia. Będąc programistą gier komputerowych, na pewno doskonale zdajesz sobie z tego sprawę. Jeśli chcesz, aby kolejna stworzona przez Ciebie gra spełniała oczekiwania nawet najbardziej wybrednych graczy, wykorzystaj język C++. Jego możliwości sprawiają, że jest doskonałym narzędziem do tworzenia gier.

"C++ dla programistów gier. Wydanie II" to przewodnik po języku C++ opisujący go z punktu widzenia programowania specyficznych aplikacji, jakimi są gry. Książka przedstawia najefektywniejsze techniki C++ i metody rozwiązywania problemów, przed którymi stają programiści gier. Czytając ją, dowiesz się, jak zarządzać pamięcią i stosować wzorce projektowe oraz STL. Poznasz możliwości wykorzystania języków skryptowych do usprawnienia procesu tworzenia gry komputerowej. Każde z rozwiązań opatrzone jest przykładem, dzięki czemu łatwo będzie Ci zaimplementować je w swoich pracach.

  • Podstawy języka C++
  • Korzystanie z szablonów
  • Obsługa wyjątków
  • Zarządzanie pamięcią
  • Poprawa wydajności aplikacji
  • Wzorce projektowe
  • Biblioteka STL
  • Stosowanie języków skryptowych
  • Zarządzanie obiektami
  • Serializacja
Dołącz do elitarnej grupy programistów gier komputerowych.

Książka "C++ dla programistów gier. Wydanie II"
Michael J. Dickheiser