Business-coaching jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości -

Business-coaching jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375615814
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 298
Data wydania: 2015-04-17
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
25.99
książka
49.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Książka powstała pod redakcją dr Lidii D. Czarkowskiej jest pozycją niezwykle interesującą, a to, że taką jest, jedynie częściowo wyjaśnia się jej nowatorstwem. 

Jest interesująca, gdyż o zebranych tu pracach można powiedzieć, że wręcz prowokują do dalszej dyskusji nad podejmowanymi w nich kwestiami. Nie zatrzymują Czytelnika na sobie, lecz raczej prowadzą do dalszych przemyśleń, studiów, dyskusji... a to chyba najcenniejsze w publikacjach naukowych. 

Rzetelna i wszechstronna wiedza autorów poszczególnych rozdziałów dotycząca zagadnień poznawczo interesujących, o bardzo dużym znaczeniu praktycznym dla business coachingu, a wraz z nim w ogóle dla biznesu, sprawia, że o książce tej można powiedzieć także, że jest ważną i potrzebną publikacją z racji swojej użyteczności w praktyce zawodowej coachingu, w praktyce społecznej działalności gospodarczej. 

Nie sposób wreszcie nie zauważyć, że sposób przedstawiania tej ważnej, potrzebnej i interesującej wiedzy jest niezwykle klarowny. Można wręcz zaryzykować tezę, że książka ta może być także bardzo dobrym podręcznikiem wprowadzającym w arkana business coachingu. 

Jeżeli zatem ktoś szuka publikacji z zakresu coachingu, która w sposób nowatorski i interesujący podejmuje zagadnienia ważne i praktycznie potrzebne, a do tego czyni to w sposób jasny i klarowny, to właśnie taką książkę znalazł w niniejszej pracy.

dr hab. n. hum. Lesław Niebrój

Książka "Business-coaching jako dźwignia rozwoju przedsiębiorczości"