Budowanie świadomości marki w klubie sportowym - Brzeźniak Mateusz

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

4.00 Oceń książkę!

Autor: Brzeźniak Mateusz

Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155702
EAN: 9788365155702
Format: 190 x 120 x 15
Oprawa: Miękka
Stron: ...
Data wydania: 2017
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
19.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations).

Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich - od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów - coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców - aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy".

dr Andrzej Świątecki

Książka "Budowanie świadomości marki w klubie sportowym"
Brzeźniak Mateusz