Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka - Barbara Dobiegała-Korona

Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka

4.00 Oceń książkę!

Autor: Barbara Dobiegała-Korona

Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379306893
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 383
Data wydania: 2015-03-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
59.99
książka
77.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi wspoacute;łczesnych uwarunkowań i źroacute;deł budowy wartości klientoacute;w dla firm, rodzaju wartości, ktoacute;re wspoacute;łcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientoacute;w oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie -nbsp;jak obecnie niektoacute;re przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientoacute;w.

Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemoacute;w, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.:

  • uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta,
  • źroacute;dłom i procesowi tworzenia wartości klienta (doboacute;r odpowiednich wartości),
  • prezentacji przykładoacute;w praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).

Książka "Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka"
Barbara Dobiegała-Korona