Branża turystyka i hotelarstwo. Marketing usług hotelarskich. Podręcznik. Nauczanie zawodowe - szkoła ponadgimnazjalna - Adam Stefański

Branża turystyka i hotelarstwo. Marketing usług hotelarskich. Podręcznik. Nauczanie zawodowe - szkoła ponadgimnazjalna

4.00 Oceń podręcznik!

Autor: Adam Stefański

Wydawnictwo: Rea
ISBN: 9788375441499
EAN:
Format: 165x235
Oprawa: miękka
Stron: 212
Data wydania: 2009-09-22
Gdzie kupić tani podręcznik?
podręcznik
37.99
podręcznik
44.47zł
Podręcznik w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing w hotelarstwie - podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.

Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.

Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów:
  • rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;
  • rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
  • rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
  • rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
  • rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
  • rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.

    Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

    Podręcznik "Branża turystyka i hotelarstwo. Marketing usług hotelarskich. Podręcznik. Nauczanie zawodowe - szkoła ponadgimnazjalna"
    Adam Stefański