Branża ekonomia i rachunkowość. Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik. Nauczanie zawodowe - szkoła ponadgimnazjalna - Halina Szulce; Magdalena Florek; Karolina Janiszewska; Tomasz Żyminkowski

Branża ekonomia i rachunkowość. Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik. Nauczanie zawodowe - szkoła ponadgimnazjalna

4.00 Oceń książkę!

Autor: Halina Szulce; Magdalena Florek; Karolina Janiszewska; Tomasz Żyminkowski

Wydawnictwo: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
ISBN: 9788302136085
EAN:
Format: 170x240
Oprawa: miękka
Stron: 264
Data wydania: 2013-08-22
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
37.99
książka
45.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą rynku, przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących działalności marketingowej, podejmowaniem decyzji handlowych na podstawie analiz statystycznych oraz opracowywaniem planu marketingowego. Wiedza teoretyczna wsparta jest licznymi przykładami i ćwiczeniami wskazującymi sposoby praktycznego jej wykorzystania.

Numer dopuszczenia MEN: 36/2013

Książka "Branża ekonomia i rachunkowość. Marketing w działalności gospodarczej. Podręcznik. Nauczanie zawodowe - szkoła ponadgimnazjalna"
Halina Szulce; Magdalena Florek; Karolina Janiszewska; Tomasz Żyminkowski