Brand America Tajemnica Megamarki - Simon Anholt

Brand America Tajemnica Megamarki

4.00 Oceń książkę!

Autor: Simon Anholt

Wydawnictwo: Biblioteka Akademii Marek
ISBN: 8391263061
EAN:
Format: 185 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 238
Data wydania: 2005-02-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
"Marka dla Polski" to program wprowadzenia Polski do elitarnego klubu krajów markowych. Wyrazista i mocna marka narodowa najlepiej sprzedaje kraj - jego produkty, usługi, miejsca, wytwory kultury czy wydarzenia. Zbudujemy ją lepiej i szybciej, ucząc się na cudzych doświadczeniach i błędach.

Ameryka od samego początku w XVIII wieku była wymyślona, zaplanowana, zrealizowana, zarządzana i sprzedawana jak marka. W rezultacie stała się najpotężniejszą i najlepiej kupowaną marką w dziejach. A amerykańskie marki firmowe i handlowe dominują w każdej prawie dziedzinie gospodarki, kultury, rozrywki, sportu czy mediów.

"Brand America. Tajemnica megamarki" to fascynująca opowieść o tym, jak powstała marka Ameryka, jak nabrała siły, podbiła świat i stała się bezkonkurencyjną potęgą, i jak w ciągu kilku lat popadła w dramatyczne tarapaty. Bezcenne dla budowanej od podstaw marki POLSKA studium przypadku i źródło inspiracji.

W aneksie wybitni polscy praktycy brandingu wydobywają, komentują, uzupełniają i osadzają w naszej rzeczywistości "nauki dla Polski."

Książka "Brand America Tajemnica Megamarki"
Simon Anholt